Notícies > Horari d’estiu i novetats a l’Institut de la Màcula

Horari d’estiu i novetats a l’Institut de la Màcula

Estimats pacients,

A l’Institut de la Màcula ens prenem uns dies per descansar i recarregar energies.

La consulta romandrà tancada de l’11 al 24 d’agost i reobrirà el 25, per preparar-ho tot de cara a reprendre l’activitat assistencial a partir de l’1 de setembre.

Ens espera un darrer trimestre ple de cursos i congressos on seguirem millorant la nostra formació i coneixements per continuar aportant-vos les últimes novetats en oftalmologia:

On anirem pròximament?

  • Euretina: tot l’equip de retina i optometria hi viatjarà a París per compartir coneixement i aprendre dels últims avenços en el diagnòstic i tractament de les patologies de retina.
  • Acadèmia Americana d’Oftalmologia: una cita clau per mantenir-nos en la primera línia en les noves tècniques i innovacions en oftalmologia a escala mundial.

Ara és un bon moment per deixar programada la vostra visita de setembre a través de la nostra plataforma i gaudir tranquils de les vacances.

Podeu demanar cita en aquest enllaç o, si us ho estimeu més, contactar amb nosaltres via whatsapp.

Si t’ha interessat ho pots compartir aquí:

Desplaça cap amunt
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.